پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آموزش ماساژاستخواني

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژاستخواني

۱,۶۶۵ بازديد

آموزش ماساژاستخواني

ماساژاستخواني به عنوان بهترين درمان ها براي دردهاي مفاصل ودرد هاي استخواني وجود دارد.
ماساژاستخواني  بدن انسان را به تعادل كامل مي رساند و از استرس ودرد خلاص مي كند.
فايده ي ماساژ استخواني :باعث ميشود مشكلات وناراحتي ها از ذهن دور نگه ميداردوهوشياري را افزايش ميبخشد.اين نوع از ماساژ نوعي خود درماني نيز محسوب ميشود
تاثير بيشتر اين ماساژ نسبت به ساير ماساژ ها باعث ميشود مخاطبان بيشتري را به سمت خود بكشد ومدت زمان بيشتري در بدن ميماند وتاثير گذاري بيشتري دارد.ماساژ استخواني سلامت روحي را افزايش ميدهد.

ماساژ استخواني گردش خون را بهبود ميدبخشد وهمچنين باعث ميشود مفاصل و بافت هاي اطراف آن تقويت ميدهد وباعث بهبود بخشيدن  خاصيت ارتجاعي تار هاي عضلاني  ميشود وبه انقباض شدن عضلات كمك

ميكند.ماساژاستخواني به عضلاتي كه خسته هستند كمك زيادي ميكند تا از حالت خستگي درآيندو به حالت استراحت باز مگرداند.

بر اساس درمان از طريق مالش ماهيچه ها و استخوان ها اين نوع ماساژ شما را از شر فشار و استرس ذهني و ماهيچه اي خلاص مي كند بدن را متعادل مي كند درد و استرس را از شما دور نگه مي دارد.

هشياري دروني شما را افزايش مي دهد و سبب مي شود شما مشكلات و ناراحتي هايتان را درمان كنيد به اصطلاح نوعي خود درماني است .

اين ماساژ از ساير ماساژ هايي كه ذكر شده تاثير بيشتري داشته و اثر آن براي مدت زمان بيشتري در بدن شما باقي مي ماند همچنين سلامتي روحي و رواني را نيز به همراه دارد.

حالا از اين ماساژهاي ملايم و شيرين مي گذريم و به انواع سخت تر آن مي رسيم. ماساژهاي عميقي كه تاثير آنها بسيار شگرف و عيني است.

بر اساس طب سوزني چين باستان اين ماساژ بر روي قسمت هاي حساس بدن تاثير گذاشته و ميزان انرژي را تنظيم مي كند.

كانال هايي براي ورود و خروج انرژي باز مي كند و مزاياي بيشماري را به همراه دارد.

دليل نياز به آن : استرس، كمر درد، اضطراب، سر درد، بيخوابي، و آرتروز تنها نمونه هاي كوچكي از بيماري هايي هستند كه از طريق اين نوع ماساژ قابل درمان مي باشند.

فشارهاي دائمي معمولا بر روي نقاط حساس بدن تاثير منفي مي گذارند و سبب مي شوند كه مواد زائد در اين قسمت ها انباشته شود. اين ماساژ باعث دفع تكسين و ترشح آندروفين در بدن مي شود.

باعث از بين بردن فشار ماهيچه اي شده و دردهايي كه از طريق اسيب هاي ورزش، جراحي و تصادفات به بدن وارد شده را از بين مي برد.

دليل نياز به آن : اگر شما ورزشكار هستيد از دردهاي دائمي گردن رنج مي بريد، مچ درد داريد، دچار آماس كيسه هاي مفصلي، كمر درد، سياتيك، آرنج درد هستيد ماساژ نقاط حساس مي تواند به سادگي تمام اين دردها را درمان كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.