پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آموزش ماساژ پا به صورت تصويري

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ پا به صورت تصويري

۱,۰۹۴ بازديد

آموزش ماساژ پا به صورت تصويري

روي عكس بالا كليك نماييد تا در اندازه واقعي ببينيد

ماساژ پا يكي از راه هاي احساس آرامش در پا و گاهي كل بدن است. ماساژ ميتواند موجب افزايش جريان خون پا شود. ايستادن و راه رفتن به مدت طولاني ميتواند موجب فشارهاي زيادي به فاشيار كف پا شود كه موجب احساس خستگي و يا درد در پا ميشود. ماساژ پا ميتواند در برطرف كردن اين احساس خستگي و درد كمك كند. در زير چند نمونه از ماساژ هايي را كه براي كف پا استفاده ميشود ذكر ميكنيم

روش يك : با يك دست پنجه پا را ميگيريم. با دست ديگر طوري پا را ميگيريم كه كف انگشتان در زير كف پا قرار گرفته و شست بر روي پا قرار بگيرد و سپس همين دست را از پنجه به طرف مچ پا ميكشيم و فشار ملايمي به پا وارد ميكنيم.

865 4

روش دو : با دو دست پنجه پا را ميگيريم بطوريكه انگشتان دو دست در زير پنجه و شست هر دو دست بر روي سطح پشتي پنجه پا قرار بگيرند. فشار كمي با دستها به پا وارد كرده و دست ها را در جهت مخالف هم به طرف خارج ميكشيم بطوريكه سر متاتارس ها مثل بادبزني كه باز مشود از هم دور كند. اين كا را 10-5 بار تكرار ميكنيم.

865 2

روش سه : با دو دست طوري كف پا را ميگيريم كه كف انگشتان بر روي پشت پا قرار گرفته و شست ها بر روي كف پا باشند. سپس در حاليكه با شست هايمان كف پا را فشار ميدهيم آنها را از هم دور كرده و به طرف لبه پا ميبريم. اين كار را ابتدا در قسمت پاشنه انجام ميدهيم و در دفعات بعد كم كم به طرف پنجه ميرويم.

865 3

روش چهار : با يك دست پنجه پا را گرفته و با پاشنه دست ديگر فشار مداومي را به كف پا از پنجه تا پاشنه وارد ميكنيم.

865 1

روش پنج : آموزش ماساژ به هر قسمت كلفت شده و برجسته يا دردناك در كف پا، با انگشت شست بطور دايره وار فشار وارد ميكنيم. فشار بايد عمقي باشد ولي نه آنقدر زياد كه ايجاد درد كند.

منبع: http://www.iranorthoped.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.