خرید اینترنتی آموزش ماساژ

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته هم استفاده شده

این مجموعه برای یادگیری مقدماتی تا حرفه ای ماساژ بسیار موفق بوده است

به جای صرف هزینه های گزاف کلاسهای آموزشی این مربی خصوصی را به خانه ببرید...این مجموعه بهترین راه برای یادگیری ماساژ است.

 آموزش ماساژ بدن                                  آموزش ماساژ سر و صورت

 آموزش ماساژ علمی بدن  آموزش ماساژ علمی بدن

               

 قیمت فقط ۱۷۵۰۰     شماره مجوز: ۰۴۹۷۵۷-۰۰۰۹۳-۸    قیمت فقط ۱۸۰۰۰

توجه کنید: این محصول دارای گارانتی بدون قید و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و یا تعویض میباشدپس با اطمینان خرید کنید

با خرید این مجموعه استثنایی همه را با ماساژ دادن شگفت زده میکنید

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

 آموزش ماساژ براي رفع خستگي به صورت تصويري

مرحله اول

براي اجراي اين ماساژ نياز به يك پتو داريد كه آن را روي زمين پهن كنيد و روي آن دراز بكشيد. علاوه بر پتو به مقدار كمي روغن زيتون و يك توپ تنيس نيز احتياج داريد. ضمن آنكه داشتن فضايي آرام با اكسيژن كافي به افزايش اثرگذاري ماساژ و تخليه انرژي منفي و استرس و كوفتگي كمك مي‌كند. دست‌هاي‌تان را با چند قطره روغن زيتون آغشته كنيد و چند بار آن را به هم بماليد.

سپس از عضلات شانه شروع كنيد. كف هر دو دست را روي عضلات بالاي شانه بگذاريد و با كمك سرانگشتان هر دو دست عضلات بالاي شانه را ماساژ دهيد. براي اين كار لازم است با كمك سرانگشتان و كف دست‌تان و با ايجاد فشاري كه منتهي به درد عضله نشود به تخليه خستگي و كوفتي عضله شانه بپردازيد. دقت كنيد كه همه عضلات سرشانه را به همين ترتيب در سمت راست و چپ ماساژ دهيد.

مرحله دوم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

در مرحله بعدي با كمك سرانگشتان‌تان و انگشت شست بقيه عضلات روي شانه را در دو سمت ستون فقرات ماساژ دهيد.هر زمان كه نياز بود سرانگشتان‌تان را با روغن زيتون آغشته كنيد. بهترين راه براي ارائه اين ماساژ اين است كه عضله پشت را با كمك سرانگشت و انگشت شست بگيريد و آن را كمي بلند و رها كنيد. مراقب باشيد كه با اجراي اين كار فرد دريافت كننده ماساژ نبايد احساس درد كند.

مرحله سوم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

در ادامه براي اجراي بهتر ماساژ و تخليه بيشتر كوفتگي و اسپاسم‌هايي كه عضلات پشت را درگير كرده به يك توپ تنيس احتياج داريد. توپ را روي عضله پشت بگذاريد و با كمك كف دست آن را در سطح پشت فرد حركت دهيد. در مسير حركت توپ هر ازگاهي با كمك كف دست فشار اندكي به توپ وارد كنيد و دوباره توپ را روي عضلات پشت و كمر حركت دهيد.

مرحله چهارم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

در مرحله بعد براي ماساژ بهتر عضلات كمر از كف دست‌تان كمك بگيريد. كف دست راست را روي عضلات كمر بگذاريد و با كمك كف دست چپ فشار اندكي روي آن بياوريد. به اين ترتيب مي‌توانيد عضلات ناحيه كمر را با فشار اندكي كه توليد مي‌كنيد از خستگي و كوفتگي و اسپاسم‌هاي احتمالي تخليه كنيد.

مرحله پنجم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

بعد از اين مرحله بايد عضلات ستون فقرات را ماساژ دهيد. براي اين منظور باز هم به روغن زيتون احتياج داريد. انگشت شست هر دو دست را به روغن آغشته كنيد و از كمر عضلات دو سوي ستون فقرات را به خوبي ماساژ دهيد. براي ماساژ اين عضلات ابتدا به صورت نقطه‌اي، فشاري اندك روي عضلات ستون فقرات وارد كنيد و اين ماساژ نقطه‌اي را روي تمام عضلات ستون فقرات از پايين تا بالا تكرار كنيد و سپس با فشار انگشت شست در دو سوي ستون فقرات عضلات را ماساژ دهيد.

مرحله ششم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

 

در ادامه بايد از ماساژ گيرنده بخواهيد به صورت چهارزانو بنشيند.سپس ماساژ عضلات سرشانه را كه در حالت خوابيده براي او انجام داديد در حالت نشسته نيز تكرار كنيد. اين بار مي‌توانيد فشار سرانگشتان‌تان را كمي بيشتر كنيد چرا كه در اين مرحله عضلات گرم‌تر و آماده‌تر هستند.

مرحله هفتم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

در همان حالت نشسته با كمك ساعد دست‌تان عضلات سرشانه را كمي تحت فشار قرار دهيد. به اين ترتيب كه ساعد هر دو دست را روي عضلات شانه فرد قرار دهيد و با كمك بدن كمي فشار به ساعدتان منتقل كنيد. ۳ ثانيه فشار وارد كرده و ۳ ثانيه دست را آزاد كنيد. اين روند را از عضله نزديك گردن تا عضله سرشانه تكرار كنيد تا با كمك آن كوفتگي و خستگي عضلات بالاي شانه‌ها را تخليه كنيد.

مرحله هشتم

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

حالا سراغ عضلات و ماهيچه‌هاي گردن برويد.كمي سرانگشت دست راست‌تان را به روغن زيتون آغشته كنيد و با كمك انگشت شست و سرانگشت‌تان عضلات گردن را بگيريد و رها كنيد.آموزش ماساژ مي‌توانيد هنگام گرفتن اين عضلات علاوه بر آنكه فشار اندكي به عضلات وارد مي‌كنيد كمي عضله را به سمت خود بكشيد. به اين ترتيب خستگي و كوفتگي را از اين عضله‌ها دور مي‌كنيد.

مرحله آخر

 

آموزش ماساژ براي رفع خستگي (تصويري)

در آخرين مرحله از كف دست و سرانگشتان دست راست براي تخليه انرژي‌هاي سر استفاده كنيد. دست‌ها را درون موهاي فرد فرو ببريد و با كمك سرانگشتان دست به ماساژ پوست و عضلات سر فرد بپردازيد تا بتوانيد به اين ترتيب خستگي اين عضلات را نيز تخليه كنيد.


برچسب‌ها: ،


تاريخ : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۱:۱۳:۲۷ | نويسنده : ماساژور | نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :