یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آموزش ماساژ وَتسو

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ وَتسو

۱,۸۳۵ بازديد

آموزش ماساژ وَتسو

وَتسو  ماساژ
در اين نوع ماساژ فرد مورد نظر در داخل آب گرم دراز مي كشد و سپس قسمت هاي مشخصي از بدن او مورد ماساژ قرار مي گيرد. به دليل اينكه جاذبه در آب تا حدي كمتر مي شود ماساژ دهنده از آزادي عمل بيشتري برخوردار است.
فوايد: زماني كه در آب شناور هستيد بيشتر بر روي تنفس خود تمركز مي كنيد و به همين دليل نفس هاي عميق كشيده و به آرامش بيشتري دست پيدا مي كنيد. دليل نياز به آن: اگر مي خواهيد زمانيكه در آب شناور هستيد به آرامش كامل دست پيدا كنيد، وتسو بهترين انتخاب است.

ماساژ رولف درماني

تاريخچه شكل گيري اين روش چيست؟

درمانگران رولف درمانى مى‏گويند كه با تحليل و پاك‏سازى بافت‏هاى زايد ، بدن انسان مى‏توان ريلكس و آرام شود و از اتلاف دايمى انرژىو پيدايش فرسودگى و پيرى زودرس جلوگيرى كرده و وضعيت طبيعى بدن در كودكى را بازيافت و به طور كلى تندرست شد.

اين روش چگونه عمل مي كند؟

زايد را كه در اصل نبايد وجود داشته باشد تحليل برد و از بدن پاك كند. اساس روش رولف درمانى بر اين واقعيت متكى است كه شيوه زندگى معمول در جوامع شهرى معاصر باعث مى‏شود كه مردم حالات بدنى غيرطبيعى پيدا كنند. عضلات برخى مناطق بدن براى حفظ اين حالات و رفتارهاى غيرطبيعى مجبور به انقباض دايمى غيرضرورى مى‏شوند و نتيجتاً بافت‏هاى اتصالى آن مناطق را تحريك به رشد غيرطبيعى مى‏كنند و اين بافت‏هاى افزون شده نيز به نوبه خود حركات و حالات طبيعى اندام‏هاى بدن را غيرطبيعى و زيان‏آور مى‏كنند.

روش اجرا چگونه است؟

درمانگر از زواياى متفاوت وضعيت بدن بيمار خود را به دقت مى‏نگرد و انقباض‏ها، كج‏شكلى‏ها، ناهماهنگى‏ها، افتادگى‏ها و چندى ديگر از جلوه‏هاى غيرطبيعى در وضعيت بدن او را ثبت مى‏كند.آموزش ماساژ درمانگر با فشار دست‏هاى خود بافت‏هاى ضخيم فشياى اضافى غيرطبيعى را كه طى سال‏ها انقباض هاى عضلانى غيرضرورى پديد آورده‏اند به تدريج در طي جلساتي از مناطق متفاوت بدن بيمار پاك مى‏كند.

اين درمان معمولاً چندى از دردهاى مزمن چون درد پشت و درد مهره گردن و درد شانه و غيره را به گونه‏اى رفع و درمان مى‏كند

چه انتقاداتي به اين روش وارد است؟

از آنجا كه در طول جلسات رولف درماني افراد بيرون ريزي هاي عاطفي را حس مي كنند اين سوال مطرح مي شود كه آيا احتمال ندارد تنش‏ها و عواطفى را از اعماق وجود آدمى بيرون بكشد كه خود نتواند كارى مثبت درباره آن‏ها انجام دهد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.