پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آموزش ماساژ جنسي بدن براي متاهلين

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ جنسي بدن براي متاهلين

۱,۹۱۶ بازديد

آموزش ماساژ جنسي بدن براي متاهلين

ماساژ جنسي، نوعي عشق ورزي و روندي درماني است كه موجب آزاد شدن كششهاي بدن و فشارهاي روحي است، همچنين ماساژ جنسي به فرد اجازه مي دهد تا با آزادي بيشتري از رابطه دو طرفه دلخواه لذت ببرد. چنانچه دو طرف يكديگر را به نوبت ماساژ دهند، هر دو مي توانند لذت تقسيم نقش را در دادن و گرفتن خوشي فرا گيرند.

ماساژ جنسي وسيله مناسبي جهت برقرار كردن رابطه فيزيكي در زماني ست كه شهوت يكي از طرفين كم است، و يا زماني كه اختلالي جنسي و يا شرايط فيزيكي خاصي وجود دارد كه باعث محدوديت و يا ممانعت از رابطه جنسي كامل بين دو طرف مي گردد. با ادامه لمس طرف مقابل، احساسات اوليه كه درپي تماسهاي فيزيكي به جنبش در آمده ادامه ميابد، و موجب جلوگيري از بروز حس نااميدي و ايجاد نياز و حس تنهائي خواهد شد.

ماساژ جنسي به ايجاد اعتماد فيزيكي و رواني كمك مي كند زيرا يكي از طرفين خود را در احاطه دستهاي ديگري قرار مي دهد. در هنگام ماساژ جنسي بايد به عكس العمل كلامي و بدني همسرتان خوب توجه كرده و با توجه به ميزان رضايت و نياز او به ماساژ ساير قسمتهاي بدنش ادامه دهد.

 

اصول ماساژ جنسي و شهواني:

• بهتر است ماساژ جنسي روي يك پارچه نرم و لطيف و روي زمين انجام شود. تخت خوابهاي فنري براي اينكار مناسب نيستند.

 

• براي انجام ماساژ جنسي بايد محيط شما راحت و امن بوده و نگران آمد و رفت سايرين و مزاحمت ديگران نباشيد.

 

• قبل از شروع ماساژ جنسي دستهاي خود را تميز شسته و آنها را گرم كنيد.

 

• مواظب باشيد كه روغن ماساژي كه استفاده مي كنيدخيلي گرم يا خيلي سرد نباشد.

 

• در هنگام ماساژ جنسي ساعت مچي انگشتر و زيورآلات خود را خارج كنيد تا به پوست او آسيبي نرسد.

 

• هميشه اول روغن ماساژ را روي دستهاي خود ريخته بعد به بدن همسرتان بماليد. گاهي اگر روغن يا لوسيون ماساژ را مستقيما” روي بدن بريزيد آزاردهنده خواهد بود.

 

• از شروع ماساژ جنسي تا پايان آن هيچ وقت هردو دست خود را باهم از بدن او برنداريد.

 

• هميشه با نرمي و صرف وقت ماساژ دهيد و هيچگاه عجله نكنيد.

 

اگر هر دو شما پي برده ايد كه ماساژ جنسي، مقدمه اي با شكوه براي عشقبازي است آنگاه يكبار كه تمايل جنسي زيادي داشته و تمام بدنتان در حالت آرامش است، مي توانيد با نوازش قسمت تحريك شونده شريكتان، موجب افزايش حالت جنسي وي شويد.

 

مهيا شدن جهت ماساژ جنسي:

ماساژ جنسي زن,اموزش ماساژ جنسي,ماساژ جنسي

در هنگام ماساژ جنسي مي توانيد يكي از موسيقي هاي سبك مورد علاقه خود را انتخاب كنيد

 

هرگاه كه آماده انجام يك ماساژ جنسي و باشكوه هستيد، براي خلق يك جو عاشقانه وقت بگذاريد تا شريك شما بفهمد كه اين يك موقعيت خاص است. جهت ايجاد يك محيط خوشبو و معطر، دور تا دور اتاق را بوسيله گلهاي خوشبو تزئين كنيد و براي ايجاد يك محيط عاشقانه از تعدادي شمع كمك بگيريد، البته آنها را در فاصله اي امن از محل ماساژ قرار دهيد.

 

تشك يا سطحي را كه بر روي آن قصد انجام ماساژ جنسي را داريد، بوسيله ملحفه هاي تميز و پاك پوشانده و همچنين ملحفه هاي اضافي و حوله هاي تميز براي مواقعي كه شريك شما احساس سرما مي كند در كنار خود داشته باشيد. بعنوان موسيقي پس زمينه در ماساژ، يكي از موسيقي هاي سبك مورد علاقه خود را انتخاب كنيد، اما مراقب باشيد كه صداي زياد موسيقي سبب برهم خوردن ريتم طبيعي حركات ماساژ شما نشود.

 

بدقت برنامه و حركات ماساژتان را انتخاب كنيد تا بدين صورت هر دو شما احساس راحتي كنيد. درصورتي كه تمامي لباسها را از تن خارج كرده ايد، بايد حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن يك محيط شخصي(Privacy) اطمينان حاصل كنيد تا بدين طريق فرد گيرنده ماساژ جنسي قادر باشد تمامي افكار و نگرانيها را از خود دور كرده، و فرد ماساژ دهنده نيز بتواند تمام توجه خود را معطوف انجام ماساژ نمايد.

 

در يك ماساژ جنسي كامل (بر روي تمام بدن)، هر دو شريك به يك زيرانداز محكم مانند يك لايه فوتن(Futon)، يا لايه اي از اسفنج، و يا يك تشك محكم نياز دارند كه بتواند وزن بدن آنها را در زير فشارهاي مالش و حركات ماساژ تحمل كند. البته پتوهاي تاشده، كيسه خوابهاي پوشيده شده بوسيله ملحفه، و يا بالشهاي محكم قرارگرفته بر روي زمين نيز كفايت مي كنند. حوله ها و روغنهاي ماساژ جنسي بايد در كنار و دسترس شما باشند.

 

ماساژ جنسي پيش بيني نشده

مكان ها و موقعيتهاي مختلف مي توانند ماساژ را به عملي لذت بخش تبديل كنند. بعنوان مثال، وقتي كه در حال حمام كردن با هم هستيد، شما بهترين فرصت را جهت يك ماساژ في البداهه داريد، خصوصأ اگر تماس پوست به پوست بين شما، حس طبيعي لذت بخش و آزادانه اي را ايجاد مي كند.

 

روشهاي انجام ماساژ جنسي:

روغن ماساژ جنسي,ماساژ جنسي,روشهاي ماساژ جنسي

در حين ماساژ جنسي بهتر است روغن را كف دست بريزيد

 

1. انتخاب روغن مناسب بسيار در ماساژ جنسي موثر است

اولين قدم، چرب كردن موضع ماساژ است. مقدار كمي روغن را در كف يك دست ريخته و سپس هر دو دست را بهم بماليد تا قبل از گستردن آن بر روي بدن بوسيله حركات نرم و ملايم و با بكار بردن بخش نرم كف دست آن را گرم كرده باشيد. در كنار خود دستمال يا حوله اي به منظور پاك كردن دستهاي خود و يا روغنهاي ريخته شده داشته باشيد. در صورتيكه شريك شما ماليدن روغن بر روي پوست خود را دوست ندارد، از لوسيون هاي بدن كه حالت مغذي براي پوست دارند استفاده كنيد.
حركات روان شما در حين گستردن روغن بر روي پوست، سبب گرم شدن عضلات و تسهيل جريان گردش خون شده و بافتهاي بدن را براي ساير مالشها آماده مي كند. در اين مرحله از ماساژ جنسي نبايد عجله كرد، چون به هر دو شما فرصت آرامش مي دهد. توجه خود را معطوف يكديگر كنيد.

 

2. دنبال كردن برجستگيها

در حين ماساژ جنسي تمامي تنشها را از دستانتان خارج كنيد تا بتوانند بر روي برآمدگيها و فرورفتگيهاي بدن شريكتان ماهرانه بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدين طريق تفسير واضحتري از فرم و ساختمان بدن هم براي شما و هم براي او به ارمغان آورند.

 

3. در ماساژ جنسي بايد تماس نزديكي با همسرتان داشته باشيد

ماساژ جنسي,اموزش ماساژ جنسي,ماساژ جنسي ويژه متاهلين

نزديكي فيزيكي شما، بر جنبه تحريكي ماساژ جنسي مي افزايد

 

با قرار گرفتن به صورت باز بر روي كمر شريكتان مي توانيد به راحتي وي را احاطه كرده و تمامي سطح پشت وي را به وسيله يك حركت مالشي طولاني و جارو مانند دستان خود در طول شانه ها و پشت وي مالش دهيد. نزديكي فيزيكي شما، بر جنبه تحريكي ماساژ جنسي مي افزايد، اما مراقب باشيد وزن بدنتان را در يك محل متمركز نكنيد.

 

4. در ماساژ جنسي بايد حركات دوراني داشته باشيد

حركت در ماساژ جنسي تحريكي بايد ملايم و دوراني بوده هرگز نبايد به طور ناگهاني در نيمه بدن ختم شوند. هميشه دستان خود را در حول برآمدگي هاي بدن به نرمي حركت دهيد. تمامي تنش هائي را كه ممكن است داشته باشد، از ياد ببرد و براي احساس لمس دستان شما پذيرا و آماده تر شود. با به حركت در آوردن دستهايتان از ناحيه كمر به سمت ساقها و به شكل حركات ساده نوازشگرانه و يا، هنگامي كه قسمت جلوئي بدن را از ناحيه ران به سمت شكم مالش ميدهيد، شما قادريد تا يك حس يگانگي و كمال را در بدن شريكتان پديد آوريد.

 

5. مالشهاي بادبزني و دايره اي

مالشهاي بادبزني و دايره اي در حين ماساژ جنسي باعث خارج شدن تنش و آزاد كردن فشارها از بافتهاي نرم بدن گشته، يك حركت هيپنوتيزم كننده و يك جريان دلپذير و لذت بخش را در يك ماساژ جنسي به همراه مي آورند.

 

مالشهاي دايره اي براي كليه مناطق با سطح گسترده در بدن مانند، كمر و كناره هاي قفسه سينه، ران ها، شكم و سينه بكار ميروند. رمز اثر اين مالشها آن است كه آنها را بطور غير منقطع و بدون وقفه بر روي پوست بدن بصورت پيچشي انجام دهيد تا آنكه آماده ادامه ماساژ و دنبال كردن آن با حركت بعدي شويد.

 

6. مالش هاي بادبزني يكي از روش هاي ماساژ جنسي مي باشد
حركات بادبزني مي توانند به سمت بالا و يا پائين انجام شوند. در يك حركت رو به پائين وقتي كه دستان شما به قاعده كمر رسيد، با لغزاندن دستها به سمت بالا و در طول لبه هاي قفسه دنده ها، به بالاي ستون مهره ها باز گرديد.

 

7. مالش هاي دايره اي
جهت انجام ماساژ جنسي بصورت مالش هاي دايره اي، هر دو دست را صاف و بطور موازي بر روي بدن قرار دهيد، بطوريكه انگشتان دستها حالت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله اي در حدود 10 سانتيمتر بين دستان شما كافي است. در حاليكه دست راست حالت تقدم دارد، با يك فشار يكنواخت بر روي كمر، مالش را در جهت حركت عقربه هاي ساعت انجام دهيد، البته بايد دست راست در جلوي دست چپ حركت كند.

 

8. مالشهاي قدرتي
مالشهاي قدرتي به ماساژهاي جنسي شما تنوع بخشيده، موجب لذت بخش شدن آن ميگردد. اين مالشها داراي يك اثر طراوت بخشي بر روي بدن بوده، جريان خون را تسهيل مي كند، و همچنين شل شدن عضلات گرفته و سفت را در پي داشته و بافتها را از سموم بدام افتاده در بافت خلاصي مي بخشد.

 

شريك شما از تأثير تحريكي و حسي فشارهاي مختلف موجود در اين مالشها لذت ميبرد. پس از آنكه ماهيچه ها گرم و شل شدند، مالشهاي اصطكاكي، ورز دادني، و ضربه اي را انجام دهيد.

 

جهت تسكين پوست ناحيه مورد ماساژ، بايد حركات قدرتي بوسيله نوازشهاي حسي دنبال شده و ادامه يابند. حركات اصطكاكي باعث سائيده شدن و مالش محكم پوست گشته و جهت آزاد كردن برخي از اعضاي بدن از فشارها و تنشها بي نظير هستند. فشار در اين مالشها بايد به آرامي و با احساس از طريق قسمتهاي ابتدائي كف دست ( قسمت نرم كف دست)، شست ها، انگشتان و يا حتي بندهاي انگشتان دست اعمال گردد.

 

حركت قدرتي مي تواند بصورت يك مالش مداوم، يك كشيدگي كوتاه، و يا يك حركت مدور انجام شود كه طي آن، فشار بر روي نيمه خارجي دايره بيشتر است. حركات اصطكاكي و سايشي را زماني انجام دهيد كه در نواحي مجاور استخوان مانند طول ستون مهره ها، در حوالي تيغه شانه ها، زير و روي جمجمه، و يا بر روي دستها ، پاها و صورت در حال كار كردن هستيد.

 

9. مالشهاي تسكين دهنده

مالشهاي با دايره بزرگ بر روي شكم بسيار تسكين دهنده بوده، به شريك شما كمك ميكند تا عميق تر نفس بكشد، بطوريكه بيشتر در تماس با احساس جنسي و عاطفي خود قرار ميگيرد. هميشه بآرامي به شكم نزديك شويد چون شكم، ناحيه اي آسيب پذير است.

 

10. تمدد اعصاب كمري

آموزش ماساژ جنسي,ماساژ جنسي زن,ماساژ جنسي بدن

در حين ماساژ جنسي، حالت صحيح و درستي بخود بگيريد

 

ستون مهره ها معمولأ يكي از پر تنش ترين نواحي بدن است. حركات اصطكاكي گسترده تر و شديدتر بر روي عضلات و رباطات در طول ستون مهره ها به آزاد شدن تنش و سختي عضلات از ناحيه پشت شريك شما كمك كرده، وي را قادر ميسازد تا عميق تر تمدد اعصاب نموده و از ماساژ جنسي لذت ببرد.

 

در اين حركت، بالشتك شستها بآرامي در ناحيه بالائي كمر و در شيار ناوداني طرفين ستون مهره ها فشار ميآورد، در حاليكه دستها بقيه نواحي پشت را ماساژ ميدهند. در حاليكه شستهاي خود را به سمت پائين كمر حركت مي دهيد، وزن خود را بطور يكنواخت بر روي حركات مالشي در ماساژ وارد نمائيد.

 

سپس بمنظور تكرار كامل حركت و با مقدار بيشتري فشار، دستان خود را در اطراف باسن و ران، بالاي سطح كناري قفسه دنده اي و بر روي شانه ها بلغزانيد. براي تنوع بخشيدن به مالشها، يك حركت دايره اي كوچك را بوسيله شستهاي خود و با حركت دادن در قسمت پائيني دو طرف ستون مهره ها انجام دهيد.

 

عمل ماليدن و ورز دادن جهت ماساژ قسمتهاي گوشتي بدن مانند شانه ها، پهلوها، باسن، و رانها انجام مي شود. ورز دادن، همانطور كه از نام آن پيداست، به عملي گفته مي شود كه نانوا جهت ماليدن و آماده كردن خمير انجام مي دهد، و بوسيله حركات مشت كردن و چلاندن بخش گوشتي در بين انگشتان دست، كف دست، و شستهاي يك دست، قبل از منتقل كردن آن به دست ديگر صورت مي گيرد.

 

سپس دست در حال انتظار، همين حركات را تكرار مي كند و بدين طريق، بخش گوشتي در بين انگشتان ورز داده مي شود. جهت كار كردن بر روي يك قسمت، بايد مچ ها و شانه ها در حال استراحت باقي بمانند تا وقتي كه ورز دادن بصورت حركت موجي و روان بطرف مچ ها و سپس شانه ها برسد.

 

11. مناطق گوشتي

همانطور كه مالشهاي قدرتي، به آزاد كردن استرس از عضلات بزرگ كمك كرده و آنها را در تحريك اعصاب حسي و تسريع پاسخ جنسي ياري مي دهند، حركات ورز دادني نيز جهت مناطق گوشتي تحريك شونده باسن ها و رانها بسيار مناسب و عالي اند. بهنگام ماساژ باسن ها، از حركات لغزشي و نرم بر روي برآمدگيها شروع كرده و سپس ماساژ را با عمل ورز دادن پيش ببريد.

 

12. مالشهاي چابك

حركات منقطع و سريع در عمل ضربش مي توانند به عنوان يك بخش مفرح و لذت افزا در ماساژ جنسي انجام شوند. بخصوص آنكه بدليل ايجاد حالت طراوت و حيات بخشي به پوست بر روي باسن ها و ران ها، مي تواند حس جنسي شريك شما را تحريك نمايد.

 

در هر حال چنانچه شريك شما بواسطه اين حركات، احساس آسيب پذيري كند و يا در شرايطي كه حالت ماساژ يك حالت آرامشي و نه تحريكيست، بهتر است كه اين حركات را براي وقتي بگذاريد كه قصد از ماساژ، ايجاد تحريك و يا انجام مالشهاي قدرتي باشد.

 

13. حفظ حالت و فرم صحيح
در حين ماساژ دادن، ممكن است زانو زده، نشسته، و يا ايستاده باشيد، اما هميشه اين نكته مهم را بياد داشته باشيد كه در حين ماساژ جنسي، حالت صحيح و درستي بخود گرفته و هرگاه احساس خستگي و فشار كرديد، نفس عميقي بكشيد. با بي حركت شدن و شل كردن بدن خود و تنفسي عميق، حالت سرزندگي و فرم خود شما نيز در طول ماساژ جنسي حفظ مي شود.

 

اين امر، افزايش لذت شما براي ماساژ دادن را در پي داشته و بدين وسيله مي توانيد گرما، آسايش و طراوت را در دستان خود ريخته و به شريكتان هديه كنيد. پيامد داشتن حالت صحيح در حين ماساژ دادن، افزايش كيفيت حركات و مالش هاي ماساژ است.

 

چند نكته مهم در مورد ماساژ جنسي:

ماساژ جنسي مرد,اموزش ماساژ جنسي,ماساژ جنسي

موقع دادن ماساژ جنسي پوست او را بين انگشتان خود گرفته و خيلي آرام نيشگون بگيريد

 - در حين ماساژ جنسي قسمتهاي تحريك كننده بدن مثل آرنج و داخل رانها را غلغلك بدهيد.

 - موقع ماساژ جنسي با لبهايتان سراسر بدن او را ببوسيد.

 - پوست او را بين انگشتان خود گرفته و خيلي آرام و بنرمي نيشگون بگيريد.

 - با نوك انگشت به نرمي در حين ماساژ جنسي مانند يك پر بدن همسرتان را نوازش كنيد.

 - براي داشتن ماساژ جنسي بهتر با كف انگشتان خود بدن او را از بالا به پايين لمس كنيد.

 - گاهي بدن او را با پشت انگشت نيز نوازش كنيد.

 - قسمت باسن و كفل هاي او را نوازش كرده و بماليد.

 - با كف دستتان شانه و سينه ولگن و زانوي او را بماليد اين كار به تحريك جنسي همسرتان كمك ميكند.

 - با دست تمام بدن او را نوازش كنيد.

 - ناخن شست را روي يك سينه و ناخن بقيه انگشتان را روي سينه ديگر قرار دهيد و به آرامي فشار دهيد.

 بياد داشته باشيد كه كارهاي فوق را هر دو طرف،چه زن و چه مرد،مي توانند براي همسر خود انجام داده و لذت ببرند و يك ماساژ جنسي عالي داشته باشند.

منابع:
niceboy.ir
fa.parsiteb.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.