پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آموزش نحوه ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

آموزش نحوه ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي

۳,۴۰۲ بازديد

آموزش نحوه ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي

 ماساژ جنسي بدن زن، يكي از عوامل تاثير گذار در داشتن رابطه جنسي موفق و رضايت بخش است. ماساژ جنسي يك مهارت است كه مي بايست با آگاهي و تمرين انجام گيرد.

آموزش ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي
 
مهمترين نكته اي كه در رخ دادن يك ماساژ جنسي نتيجه بخش قبل از رابطه جنسي بايد در نظر داشت، گوش دادن به بدن و طبيعي برگزار شدن روند آن مي باشد. سپردن خود به دست جريان رودخانه و همراهي با نوسانات امواج آب است. ليكن عدم توجه به چهار نكته روانشناسانه از نزديك شدن به اهداف بيدارسازي حسي ممانعت بعمل مياورد.
 
  • نگراني از درستي و يا نادرستي حركات و رفتارم حين ماساژ
  • تعيين استاندارد براي ارزيابي آنچه انجام مي دهيم.
  • مقايسه فرد و بدن او در حين نوازش او
  • انتظارات محقق شده و يا نشده از انجام آنچه انجام مي دهيم.

چند نكته در مورد ماساژ جنسي بدن زن

معمولا همه افراد از اينكه بدنشان توسط فردي از روي احساس مورد لمس و نوازش قرار گيرد، لذت فراواني ميبرند. چنانچه ماساژ بدن توسط شريك جنسي و يا فرد مورد علاقه شما انجام شود، آنگاه لذت آن براي شما چند برابر خواهد بود. گاهي ماساژ فقط براي رفع خستگي انجام مي شود. ولي گاهي هم انجام ماساژ مي تواند مقدمه عشق بازي و سكس باشد. به اين نوع ماساژ در اصطلاح ماساژ جنسي گفته مي شود.
حتما” براي يكبار هم كه شده لذت يك سكس واقعي به دنبال عشق بازي و ماساژ خوب را تجربه كنيد. براي انجام اين كار مفرح در اتاق خوابتان شما بايد با چند تكنيك ساده آشنا باشيد. در اينجا ما چند نكته ساده را به شما آموزش مي دهيم تا شبي خوب و بيادماندني با يكديگر داشته باشيد:
 
1. ابتدا يك روغن ماساژ مرغوب تهيه كنيد. روغن نبايد خيلي چرب باشد تا باعث ناراحتي شما بشود. از طرف ديگر اين روغن نبايد به سرعت هم جذب پوست شود، تا شما بتوانيد به كمك آن مدت زيادي بدن يكديگر را بماليد. همچنين روغن نبايد بوي زننده و نامطبوعي هم داشته باشد. ممكن است بتوانيد روغن يا لوسيون هايي با عطرهاي گوناگون كه عطر بعضي از آنها بسيار محرك هم هست، تهيه كنيد.
 
2. محيط مناسب: چراغها را خاموش كرده، چند شمع يا چراغ خواب با نور كم روشن كنيد. هيچ عاملي كه آرامش شما را برهم بزند نبايد در محيط وجود داشته باشد. در صورت تمايل مي توانيد يك موزيك ملايم و مورد علاقه تان را پخش كنيد. حالا فضاي مناسب براي يك ماساژ جنسي فوق العاده آماده است.
 
3. بهتر است لباس هاي خود را در آورده و بدنتان را با حوله بپوشانيد تا بتوانيد در زمان مناسب به راحتي لخت شويد. براي شروع مقدار كمي از روغن مخصوص ماساژ روي دست ها ريخته و ابتدا بدن خودتان را ماساژ دهيد! پشت گردن، شانه و بازوها را به آرامي با نوك انگشت بماليد. بهتر است فك و شقيقه خود را هم با حركات دايره اي بماليد تا عضلات اين نواحي شل شود. بعد از اينكه قسمت هايي از بدن خود را مالش داديد حالا دست هاي شما آماده ماساژ طرف مقابل است.
 
4. شريك جنسي شما بايد با بدن لخت يا نيمه لخت روي شكم بخوابد. مطمئن شويد كه او كاملا” راحت است. مقدار زيادي از روغن ماساژ را روي سراسر پشت او ريخته و با كف دست هايتان آنرا پخش كنيد. بدن او را به آهستگي مالش دهيد. بياد داشته باشيد كه اين عمل را حتما” بايد با احساس انجام دهيد. به او اين اختيار را هم بدهيد كه هر وقت كه خواست بدن شما را ماساژ بدهد. هرگز گوشت بدن يكديگر را چنگ نزنيد. بدن طرف مقابل را به آرامي فشار داده و گاهي قسمت هايي از آن را به نرمي درست مثل حالت نيشگون گرفتن، بين انگشتانتان بگيريد.
 
5. ماساژ را از ناحيه پشت گردن او شروع كرده به سمت شانه ها پايين بياييد. مراقب باشيد كه با فشار بيش از حد به گردن اون آسيب وارد نكنيد. بازوهاي شريك جنسي تان را از هم باز كرده و ماهيچه هاي بازو را با نوك انگشتانتان به آرامي ماساژ دهيد. بعد از دو طرف از سمت بازو به سمت ستون مهره ها بياييد ولي روي خود استخوان مهره ها زياد فشار نياوريد. اطراف مهره ها را در دو طرف ماساژ دهيد و همينطور به سمت استخوان دنبالچه پايين بياييد. مراقب باشيد كه قسمت انتهايي مهره ها بسيار حساس است و نبايد آنرا زياد فشار دهيد.
 
آموزش ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي
 
6. بعد از ماساژ بازو و پشت، حالا به سراغ پاهاي او برويد. مخصوصا” قسمت داخلي رانها را كه از تحريك پذيري بالايي برخوردار است را با دقت بماليد. از ران تا ساق پا و نوك انگشتان را با ظرافت نوازش كنيد. در نظر داشته باشيد كه مهمترين نكته در ماساژ جنسي موفق، آرامش و عجله نداشتن است. سعي كنيد با حوصله و آرامش اين كار را انجام دهيد.
 
آموزش ماساژ جنسي بدن زن قبل از نزديكي
 
7. پشت او را به شكلي ماساژ بدهيد كه گاهي سينه شما با پشت و كمر او تماس پيدا كند. انجام اين عمل تاثير زيادي در تحريك شريك جنسي تان دارد. همچنين در حين ماساژ مي توانيد ساير قسمت هاي بدن خود را هم به او بماليد! هر از چند مدت يكبار بازدم خود را روي بدن او بدميد. تماس هواي گرم بازدمي شما مي تواند او را تا مرز جنون ببرد. همچنين گاهي بدن خود را به او چسبانده و گوشهاي او را به آرامي بمكيد يا اينكه بخوريد. (از رابطه جنسي دهاني لذت ببريد!)
 
8. هيچوقت كلمات محبت آميز و عاشقانه به همراه بوسه هاي داغ را فراموش نكنيد. هميشه در نظر داشته باشيد كه انجام يك ماساژ صحيح علاوه بر از بين بردن خستگي از بدن شما، مي تواند تاثير شگرفي در روح و روان داشته و ضمن ايجاد آرامش ذهني، لذت جنسي سكس را براي شما دو چندان سازد.آموزش ماساژ جنسي بدن زن همواره بعنوان يكي از بهترين مقدمات سكس و معاشقه مورد توجه بوده و تاثير زيادي در رضايت جنسي و تسهيل ارگاسم رسيدن زن دارد.
 
 
9. توجه داشته باشيد كه در صورت تحريك شدن و ارضا شدن، حتي اگر هيچ‌گونه دخولي صورت نگرفته باشد احتمال بارداري وجود دارد. بنابراين سعي كنيد با رعايت نكات لازم از استرس‌هاي تلخ ترس از حاملگي دوري كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.