شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

رفع درد كمر با ماساژ

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

رفع درد كمر با ماساژ

۱,۸۴۴ بازديد
رفع درد كمر با ماساژ
 درد كمر و گردن را با ماساژ بهبود دهيد

درد كمر و گردن يكي از شايع ترين مشكلات بين مردم است و اين مشكلات مي تواند با ماساژ درماني صحيح درمان گردد.

درد اگر بدون درمان رها شود مي‌تواند تاثير منفي بر كيفيت زندگي شما بگذارد. در زير اين كه چگونه ماساژ درماني مي‌تواند براي مديريت درد انواع صدمات و شرايط مفيد باشد آمده است.

,كمر,كمردرد,درمان كمردرد,[categoriy]

۱. كمردرد.

مطالعات متعدد نشان داده‌اند كه ماساژ درماني مي‌تواند براي انواع خاصي از كمر درد مزمن موثر باشد. به ويژه هنگامي كه با ورزش و انواع ديگر توان‌بخشي تركيب مي‌شود. علاوه بر كمك به كاهش دردهاي مزمن، ممكن است اتكا بر داروهاي ضد التهابي براي كنترل درد را كاهش دهد.

,كمر,كمردرد,درمان كمردرد,[categoriy]

۲. گردن درد.

ماساژ درماني مي‌‍‍‌تواند به كاهش درد انواع خاصي از درد گردن كمك كند. يك مطالعه اخير نشان داد كه ماساژ متعدد در هفته مي‌تواند به كاهش درد مزمن گردن كمك كند و برخي عملكردهاي روزانه را بهبود بخشد

۳. آرتروز.

ماساژ به افراد مبتلا به آرتروز با درد مزمن و يا تحرك محدود كمك مي‌كند تا درد كاهش يابد و عملكرد آنها بهبود پيدا كند.

,كمر,كمردرد,درمان كمردرد,[categoriy]

۴. فيبروميالژيا.
در حالي كه دليل اين بيماري نامشخص است، ماساژ يكي از انواع درمان براي اين بيماري است كه موفقيت‌هاي كوتاه مدتي را براي برخي از افراد داشته است. ماساژ مي‌تواند به بهبود درد و بهبود كيفيت زندگي كمك كند، به ويژه هنگامي كه با درمان‌هاي ديگر تركيب مي‌شود.

۵. آسيب و بازسازي ورزشي.
ماساژ مي‌تواند براي همه‌ي ورزشكاران از تمامي سطوح سودمند باشد. برخي از مطالعات نشان داده‌اند كه ماساژ مي‌تواند به كاهش درد عضلاني، خشكي و خستگي كمك كند و باعث بهبود ريكاوري پس از انواع خاصي از ورزش‌ها مي‌شود.

درمان كمردرد با ماساژ پا
در اينجا شيوه اي براي ماساژ يا رفلكسولوژي پا را به شما آموزش مي دهيم كه در 5 دقيقه درد كمرتان را درمان مي كند.

 كمردرد مي تواند مشكلات زيادي را بوجود آورد و افراد را از انجام دادن فعاليت ها و كارهاي روزانه بازدارد. بسياري از افراد هنگام مواجهه با درد كمر معمولا شروع به ماساژ دادن كمر خود مي كنند و نمي دانند كه با اين كار ممكن است به كمر و ستون فقرات خود آسيب برسانند.

رفلكسولوژي پا روش درماني معروفي است كه مي تواند كوفتگي، گرفتگي و دردهاي كمر را درمان كند. اين روش شامل ماساژ دادن نقاطي از پا مي شود. آن دسته از دردهاي كمر كه نامشخص بوده و بر اثر آسيب ديدگي بوجود نيامده اند، معمولا مستمر نبوده و به صورت نامنظم و پراكنده تكرار مي شوند.

براي اين نوع دردهاي كمر ماساژ دادن پا بهترين روش محسوب مي شود. علاوه بر اينكه ماساژ پا درد كمر را از بين مي برد مي تواند عملكرد قسمت هاي ديگر بدن را بهبود بخشد.

براي اينكه به درستي از روش رفلكسولوژي پا استفاده كنيد و از طريق آن درد كمر خود را تسكين دهيد، اين گونه عمل كنيد:

ابتدا 4 زانو بنشينيد و يكي از پاهاي خود را در دست بگيريد و بيشتر روي پاشنه تا انگشت شست پا تمركز كنيد زيرا بيشتر نقاط انعكاسي ستون فقرات شما در اين ناحيه است. با كمك دست پايتان را بگيريد و با استفاده از شصت دستتان به آن قسمت فشار بياوريد. با انگشت مسير نوك شصت پا تا پاشنه تان را دنبال كنيد.

افرادي كه از كمردرد رنج مي برند با فشار دادن اين نواحي مي توانند نقاط دردناك و ورم كرده را كشف كرده و با استفاده از آن ها ماساژ دادن را ادامه دهند و دردهاي كمر خود را تسكين دهيد. بهتر است عمل ماساژ را به آرامي انجام دهيد.

علاوه بر اين، شما مي توانيد بر روي عصب سياتيك خود كار كنيد. انعكاس اين عصب ها درست پشت استخوان مچ تا چند سانتي متر بالاتر است. هنگامي كه به اين عصب ها فشار مي آيد، درد بيشتر مي شود. با ماساژ آرام اين نقاط سيستم گردش خون بهبود يافته و درد سياتيك كاهش مي يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.