پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

با اين ماساژ به سرعت لاغر شويد به صورت تصويري

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

با اين ماساژ به سرعت لاغر شويد به صورت تصويري

۱,۷۱۸ بازديد

با اين ماساژ به سرعت لاغر شويد به صورت تصويري

هرعضو داخلي به طور مستقيم با استفاده از كانال هاي انرژي با نقاط خاصي بر روي سطح بدن مرتبط است بنابراين به منظور بهبود عملكرد برخي از اندام هاي داخلي، كافي است نقطه خاص مرتبط با آن را روي سطح بدن پيدا كرده و ماساژ دهيد.

طب سوزني و طب فشاري هزاران سال است براي درمان بيماري ها و كمك به سلامتي مردم مورد استفاده قرار مي گيرد اما بر اساس آموزه هاي طب فشاري با فشار چهار نقطه خاص بدن وزن فرد با سرعت كاهش پيدا مي كند.

درمان با طب فشاري  ادعا نيست بلكه بر اساس تجربيات و تحقيقات بدست آمده و حاصل تكنيك هاي پيچيده پزشكي است.

 هرعضو داخلي به طور مستقيم با استفاده از كانال هاي انرژي  با نقاط خاصي بر روي سطح بدن  مرتبط است بنابراين به منظور بهبود عملكرد برخي از اندام هاي داخلي، كافي است نقطه خاص مرتبط با آن را روي سطح بدن پيدا كرده و ماساژ دهيد.

اگر شما دستورالعمل هاي زير را به كار ببريد  سوخت و ساز بدنتان افزايش پيدا كرده، در طول روز انرژي بيشتري داريد و چربي هاي اضافي بدنتان به آرامي شروع به از بين رفتن كرده و روند تجمع چربي ها متوقف مي شوند.

 

۱. گوش
با ماساژ دادن اين نقطه در گوش سوخت و ساز بدن سرعت پيدا كرده كه در نتيجه آن كاهش وزن با سرعت بيشتري صورت مي گيرد به اين منظور كافي است با انگشت شست براي  سه دقيقه و سه بار در روز با فشاري كم اما پيوسته اين ناحيه را ماساژ دهيد.

 ماساژ هاي لاغري

 

۲. صورت
اين نقطه در صورت بين بيني و لب بالا واقع شده است كافي است اين نقطه را دو باردر روز به مدت پنج دقيقه فشار دهيد. فشار يا ماساژ اين ناحيه در كنترل گرسنگي و اضطراب كمك مي كند اگر شما از آن دسته از افراد هستيد كه در هنگام استرس بيشتر غذا مي خوريد اين روش بهترين راهكار براي شما است.

 

 ماساژ هاي لاغري

 ۳. بازو

اين نقطه در بازو، ناحيه كليدي و مهم در بدن است چرا كه كانال هاي انرژي داخلي هر اندام از اين نقطه عبورمي كند، با ماساژ اين نقطه حرارت اضافي بدن شما خارج شده و به بهبود عملكرد روده كمك مي شود كافي است اين نقطه را  ۲-۳ بار در روز به مدت يك دقيقه فشار دهيد.

 

 ماساژ هاي لاغري

 

۴. پا
اين نقطه در طب فشاري با نام “زوسان لي” شناخته مي شود فشار اين نقطه نه تنها باعث بهبود هضم غذا شده بلكه به درمان التهاب در بدن نيز كمك مي كند.همچنين به گفته متخصصان اين رشته به اين ناحيه، “نقطه طول عمر” و يا نقطه مقابله با صدها بيماري ها نيز گفته مي شود كه كمي پايينتر از زانو واقع شده است.

 

ماساژ روزانه اين نقطه در شب براي كاهش وزن تا  حدود يك پوند(حدود نيم كيلو ) در هفته موثر است كافي است اين نقطه را درهر پا  ۹ بار به مدت ۵ دقيقه در جهت عقربه هاي ساعت ماساژ دهيد البته بايد توجه كرد ماساژ قبل از خواب انجام نشود زيرا منجر به بي خوابي مي شود.

منبع :

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.