چهارشنبه ۱۸ مرداد ۰۲

لاغري با ماساژ دادن

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

لاغري با ماساژ دادن

۱,۵۲۲ بازديد

لاغري با ماساژ دادن

هنوز دور، دورِ كرم‌هاي لاغري است! ديگر بايد روش‌هاي استفاده از آنها براي دستيابي به نتيجه را  فرابگيريد. رمز و رازي در كار نيست : راه حلش استفاده از چند تكنيك ماساژ (توسط خود شخص) است. اين تكنيك‌ها را نمي‌شناسيد؟ ما به شما كمك مي‌كنيم كه اين تكنيك‌ها را به اضافۀ چند توصيه ياد بگيريد.
سافژ (نت خواني) ماساژ، اصطلاحي كه هم زيباست و هم به خوبي منظور را مي‌رساند. اين واژه توسط ژيل آمسالم به كار برده شد؛ وي فيزيوتراپ و متخصص از بين بردن چربي‌هاي لنفاوي به شيوۀ دستي و همچنين مربي حرفه‌اي ماساژ در لابراتوارهايي مانند ويشي است. «براي مبارزۀ موثر با سلوليت و حبس آب، استفاده از كرم‌هاي مخصوص و ماساژ اهميت خاصي دارد. اين اقدامات باعث نفوذ و جابه‌جايي واكنش دهنده‌هاي ضد آب مي‌شود.» اما ماساژ به معناي ورز دادن در تمام جهات نيست. براي اينكه عمل جداسازي به خوبي انجام بگيرد، ضروري است كه برخي اصول را بشناسيد تا در اين ميان بدن تان قرباني نشود.

5 دقيقه زمان براي يك ماساژ ضد سلوليت
آيا فكر مي‌كنيد، ماساژ نيازمند صرف زمان زيادي است كه احتمالاً شما هم نداريدش! نه، اين طور نيست! بنابر توصيه‌هاي ژيل آمسالم، براي لاغر شدن توسط روش‌هاي در دسترس، به شما روش ماساژي توسط خودتان پيشنهاد مي‌شود كه شامل پنج حركت ساده و سريع است و فقط 5 دقيقه زمان مي‌برد. پس همين حالا دست به كار شويد!

 
انگشت‌ها را از هم باز كنيد، پنج بار با فشار متوسط، فشار بياوريد و به آهستگي رها كنيد.
 به اندازۀ يك گردوي بزرگ، كرم برداريد و روي قسمت مورد نظر بگذاريد، سپس در آن محل حركات وسيع دوراني و شناوري را انجام دهيد.
 
انگشت‌ها را كاملاً از هم باز كنيد، نوك انگشت‌ها بايد به شدت روي پوست فشار بياورند، پنج بار انگشت‌ها را به شكل چنگك پايين بياوريد. با دو دست يك تا روي پوست ايجاد كنيد، سپس اين تا را مانند يك موج به جلو برانيد و رهايش كنيد. اين تمرين را سه بار تكرار كنيد.
با دو دست، يك دايرۀ بسته  روي قوزك پا بكشيد. به آرامي اين كار را در طول پا تا ران انجام دهيد. 5 بار اين حركت را تكرار كنيد.

 در پايان، انگشت‌ها را اندكي از هم باز كنيد، پنج بار با فشار متوسط، فشار بياوريد و به آهستگي رها كنيد. اين تمرين را هر روز، انجام دهيد، چه بهتر كه صبح يا شب باشد، اين كار باعث جذب طبيعي بافت‌ها مي‌شود.


زماني بيشتر براي خودم
 مجاب شديد كه وقت بيشتري را به بدن و لاغري اختصاص دهيد؟ پس بر روي حركاتي كه سُر ناميده مي‌شوند، پافشاري كنيد. انگشت‌هاي شست و ديگر انگشت‌‌ها را كه از هم فاصله دارند، به كمك لبه يا ته دست‌تان، روي بدن سر دهيد. اين حركت باعث ايجاد شيار در چندين خط بر روي بافت‌ها مي‌شود، انگشت‌هايي كه پوست را جمع مي‌كنند، جذب بافت‌ها را ممكن مي‌سازند.

 توصيه مي‌كنيم كه از روش لمس كردن/ چرخاندن هم استفاده كنيد، اين روش كه باعث به حركت درآمدن و باز شدن توده‌هاي چربي در قشرهاي عميق پوست مي‌شود، با آزاد كردن ميكرو اتصال‌هاي بافتي و سفت كردن ميكرو جريان‌ها (ي خون) به واسطۀ تحريك كردن شان، نرمي و انعطاف پوست را بهبود مي‌بخشد. در اين حركت، پوست به واسطۀ نيشگون كشيده مي‌شود، و از طريق كشيده شدن به شكل يك تاي پوستي تا بيشترين حدش بالا مي‌آيد. سپس اين تا را در ناحيۀ تحت درمان با يك تاي ديگر جانشين مي‌كنيم. همين اول اين قرار را با شما مي‌گذاريم: واقعيت اين است كه اين حركت چندان خوشايند نيست، ولي نتيجه مي‌دهند!

 من راحت هستم
بعد از تمرين، بايد استراحت كرد. زماني كه بدن به سمت لاغر شدن پيش مي‌رود، باز كردن بافت‌هاي صورت براي تقويت كردن شان را فراموش نكنيد. ژوئل پولن، مسئول دپارتمان زيبايي كاريتا، به ما توصيه مي‌كند كه هنگام ماساژ بايد ملايمت داشته باشيم. وي مي‌گويد: «كوبيدن شديد بافت‌ها از طريق مشت و مال دادن شان، نيشگون گرفتن و سيلي زدن را كه من در برخي افراد مشاهده كرده ام، به كلي كنار بگذاريد.» او توصيه مي‌كند كه با انگشت انگشتري و انگشت بزرگتر، دايره‌هايي روي صورت تان بكشيد، همزمان به آرامي تنفس كنيد و اين حركت را تا قسمت‌هايي كه مو روييده و تا كنار چشم‌ها، زير پلك‌ها و زير بيني ادامه دهيد. ضمناً، ماساژ دادن گردن از بالا به پايين، تا سرسينه را از ياد نبريد. «هميشه خود را دوست بداريد». اين برنامه، هميشه خوب جواب مي‌دهد!
منبع: سلامت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.