شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فوايد ماساژ كف پا

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

فوايد ماساژ كف پا

۱,۷۴۶ بازديد

فوايد ماساژ كف پا

فشار درماني يا رفلكسولوژي يكي از تكنيك هاي طب مكمل براي درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري هاي روحي و جسمي در جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين شيوه درماني، درمانگر با فشار دادن نقاط خاصي از كف پا و دست موجب افزايش ريلكسي، آرامش و تسكين بسياري از دردها در بدن مي شود. اين شيوه يكي از رايج ترين شيوه ها براي پيشگيري از ابتلا به انواع بيماري ها و تسكين دردهاست.

 ● كاهش تهوع ناشي از شيمي درماني
تحقيقات بسياري در زمينه تاثير و كاربرد فشاردرماني در كاهش عوارض ناشي از شيمي درماني در بيماران مبتلا به سرطان گزارش شده است. براساس اين تحقيقات فشاردرماني كف پا و كف دست كمك زيادي به كاهش حالت تهوع، كاهش استرس و اضطراب و خستگي هاي مزمن ناشي از دريافت داروهاي شيميايي مي كند.

 ● افزايش و بهبود عملكرد كليه ها
به گفته محققان فشاردرماني حتي به صورت عمومي موجب افزايش و بهبود عملكرد كليه ها در بدن مي شود. با كمك فشاردرماني كف پا مي توان تا حدود زيادي كنترل سيستم غدد درون ريز بدن را در اختيار گرفت و به واسطه آن بر عملكرد كليه ها، فيلتر كردن مواد و سم زدايي از بدن كمك كرد.

 ● توان و ايمني بدن تان را بالا ببريد
فشاردرماني كف پا و دست به ويژه كف پا و تحريك نقاط مربوط به سيستم لنفاوي بدن كمك مي كند تا دفع و پاكسازي مواد سمي و نامناسب از بدن بهتر و كامل تر انجام شود. اين عمل كمك مي كند تا سيستم ايمني بدن تقويت شده و احساس تندرستي به فرد منتقل شود.

 ● افزايش آرامش نوزاد با رفلكسولوژي
بيشتر نوزادان و كودكاني كه به شلوغي و هياهوي خيابان ها عادت ندارند، بعد از هر بار بيرون رفتن از منزل دچار تنش ها و استرس هايي مي شوند كه ناخودآگاه از جامعه به آن ها منتقل مي شود. براي كاهش و برطرف كردن اين اضطراب، فشاردرماني و رفلكسولوژي كف پا تاثير بسيار قدرتمند و موثري دارد.آموزش ماساژ اين كار نه تنها استرس نوزاد يا كودك را از بين مي برد بلكه ميزان توجه و افزايش مادر و پدر را به كودك بالا بودن و باعث انتقال بيشتر محبت از طريق لمس كردن مي شود.
منبع:aftabir.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.