پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش ماساژ گردن تصويري

ماساژ ، آموزش ماساژ تايلندي ، كتاب آموزش ماساژ ، آموزش ماساژ مردان، آموزش رايگان ماساژ زنان ، آموزش ماساژ صورت

آموزش ماساژ گردن تصويري

۱,۵۸۷ بازديد

آموزش ماساژ گردن تصويري

درد هاي گردن امروزه به خاطر شيوه زندگي ماشيني بسيار رايج هستند در اين مقاله مي خواهيم روش صحيح ماساژ گردن را  توضيح دهيم كه به شما كمك مي كند به عضلات گردن خود آرامش و انعطاف پذيري بيشتري هديه كنيد.

ابتدا بايد كمي روغن ماساژ يا لوشن تهيه كنيد. اين فن بسيار ساده است و احساس فوق العاده اي به شما مي دهد. فقط بايد مطمئن شويد كه فشار زيادي به گردن كسي كه او را ماساژ مي دهيد وارد نمي كنيد. چون در محلي كه ماساژ مي دهيد يك شريان اصلي تغذيه كننده مغز وجود دارد اگر فشار زيادي وارد كنيد و جريان خون را مختل نماييد ممكن است براي فرد مشكلاتي بوجود آوريد.

خوب پس از اينكه دستان خود را با روغن ماساژ چرب كرديد از بالاي گردن محلي كه عضلات پشت گردن به سر متصل مي شوند به صورت دايره اي ماساژ را شروع كنيد

ماساژ عضلات گردن ماساژ درماني

اين كار را به آرامي انجام دهيد و كم كم همينطور كه به صورت دايره هايي كوچك ماساژ مي دهيد دست خود را از بالا به پايين به سمت شانه ها بكشيد.

ماساژ عضلات گردن ماساژ درماني

اين عمل را تا شانه ها ادامه دهيد.

حال مسيري را كه به صورت دايره اي ماساژ داده ايد با فشار كمي از بالا به پايين بكشيد.

ماساژ عضلات گردن ماساژ درماني

اين كار را چندين بار و در مسير هاي مختلف تكرار كنيد.

ماساژ عضلات گردن ماساژ درماني

حال سر را به سمت جلو خم كنيد درست مانند شكل بالا تا كشش در عضلات گردن حس شود اكنون انگشتان خود را در محل اتصال عضلات گردن به سر قرار دهيد و فشار دهيد چند ثانيه انگشتان خود را در اين محل نگه داريد و سپس انگشتان خود را با همان فشار به سمت پايين بكشيد.آموزش ماساژ آنقدر انگشتان را فشار دهيد كه هيچ دردي نداشته باشد. اين كار را مي توانيد در منزل تمرين كنيد كار ساده اي است و به آرامش عضلات گردن شما كمك مي كند.

گرد آوري و ترجمه: علي يزدي مقدم

منبع:yadbegir.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.