خرید اینترنتی آموزش ماساژ

این آموزش توسط بسیاری از مربیان این رشته هم استفاده شده

این مجموعه برای یادگیری مقدماتی تا حرفه ای ماساژ بسیار موفق بوده است

به جای صرف هزینه های گزاف کلاسهای آموزشی این مربی خصوصی را به خانه ببرید...این مجموعه بهترین راه برای یادگیری ماساژ است.

 آموزش ماساژ بدن                                  آموزش ماساژ سر و صورت

 آموزش ماساژ علمی بدن  آموزش ماساژ علمی بدن

روي عكس بالا كليك نماييد تا در اندازه واقعي ببينيد

اصلي ترين نقاط ماساژ پا براي سلامتي بدن
تحريك نقاط حساس روي كف پا، تأثير مثبتي روي گردش خون، فشارخون و ميزان هورمون مي گذارد كه براي كاهش ميزان استرس و رهايي از بي خوابي مفيد است و در رفع دردهاي بدن، دفع سنگ كليه، درمان ديابت و رفع التهاب استخوان و مفصل موثر است.
در بدن انسان ميلياردها پايانه عصبي وجود دارد كه تحريك آن ها روي وضعيت جسمي، تأثير مثبتي مي گذارد. اين كار را مي توان با ماساژ دادن يا فشار وارد آوردن روي پايانه عصبي، انجام داد.

6 نقطه حساس در ماساژ پا عبارتند از:
ماساژ لبه داخلي كف پا:

آيا هميشه احساس خستگي و بي حالي مي كنيد؟ شايد لازم است كه غدد آدرنال را تحريك كنيد. براي اين كه بدن انرژي بگيرد، قسمت لبه هاي داخلي كف پا را ماساژ دهيد زيرا اعصاب موجود در اين قسمت به غدد آدرنال ارتباط دارد.

ماساژ پا
بهترين روش ماساژ پا و فوايد آن
ماساژ شست پا:

آيا دوست داريد لاغر باشيد؟ كافي است هر بار كه هوس خوردن ماده غذايي چاق كننده مي كنيد، شست پاي خود را ماساژ دهيد.
ماساژ قسمت مركزي شست پا:

ماساژ دادن اين قسمت از پا، تأثير مثبتي روي غده هيپوفيز مي گذارد. اين ساختار در مغز، عملكرد غدد ديگر بدن را كنترل مي كند. راه ساده براي تنظيم ميزان هورمون در بدن، فشار دادن يا ماساژ دادن قسمت وسط شست است.
ماساژ بندهاي انگشت شست پا:

با ماساژ دادن انتهايي ترين قسمت شست پا «نزديك به كف پا »مي توان فشار و استرس وارد شده به بدن را كاهش داد. اين كار همچنين باعث سلامت غده تيروئيد نيز مي شود. اگر فرد به صورت مداوم در معرض استرس قرار گيرد، عملكرد غده تيروئيد نيز دچار مشكل مي شود.

ماساژ كف و انگشتان پا
خواص ماساژ كف و انگشتان پا
ماساژ قسمت وسط كف پا:

در اين قسمت پايانه عصبي متعددي وجود دارد؛ با ماساژ دادن اين قسمت مي توان استرس را از بين برد و به بهتر شدن تنفس كمك كرد. ماساژ دادن اين قسمت، تأثير مثبتي روي ديافراگم مي گذارد. ديافراگم نوعي عضله گنبدي شكل است كه هنگام نفس كشيدن به ريه كمك مي كند تا روند پر و خالي شدن آن بهتر انجام شود.
ماساژ قسمت كنار پاشنه پا:

متخصصان مي گويند ماساژ دادن اين قسمت از پا، در دفع سمومي كه در بدن تراكم پيدا كرده، موثر است. با ماساژ دادن اين قسمت، سيستم دفع بدن فعال تر مي شود. اين حركت را به طور منظم انجام دهيد، ميوه و سبزي فراوان نيز مصرف كنيد تا از بدن سم زدايي شود.


برچسب‌ها: ،


۱۱:۳۰:۴۲ | نويسنده : ماساژور | نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :